Με απογευματινή προπόνηση συνεχίστηκε την Παρασκευή η προετοιμασία των παικτών του Παναθηναϊκού ενόψει της αναμέτρησης με τον ΟΦΗ (19/7, 20:00). Οι Πράσινοι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με κορόιδο και ολοκλήρωσαν με ασκήσεις τεχνικής.
Ο Κότσαρης ακολούθησε πρόγραμμα στο γυμναστήριο, ενώ με την πρώτη ομάδα προπονήθηκε ο 19χρονος κεντρικός αμυντικός, Δημήτρης Καραγιάννης. Θεραπεία έκαναν οι Βέλεθ, Μαυρομμάτης και Εμμανουηλίδης, ενώ το ατομικό του πρόγραμμα συνέχισε ο Αϊτόρ. Απών με άδεια ήταν ο Καρλίτος.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος