Η προετοιμασία του ΠΑΟΚ για το φινάλε της σεζόν κόντρα στον Άρη (Τούμπα, 19.07, 20:00, PAOK TV) έχει μπει στην τελική της ευθεία.
Το πρόγραμμα της Παρασκευής (17.07) στη Νέα Μεσημβρία ήταν αφιερωμένο στο κομμάτι της τακτικής. Οι παίκτες δούλεψαν με τον προπονητή πάνω στην προσέγγιση της αναμέτρησης, την ανάπτυξη του παιχνιδιού και τις στατικές φάσεις.
Οι Ίνγκι Ίνγκασον , Αλέξανδρος Πασχαλάκης ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα και η συμμετοχή τους στο παιχνίδι κόντρα στον Άρη θα κριθεί στην τελευταία προπόνηση. Ο Λάζαρος Λάμπρου προπονήθηκε κανονικά με την ομάδα, ενώ ο Δημήτρης Πέλκας συνέχισε αποθεραπεία.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος