Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής (17/7) η χειρουργική αποκατάσταση στους κοιλιακούς – προσαγωγούς, στην οποία υποβλήθηκε ο τερματοφύλακας της ομάδας του ΟΦΗ, Δημήτρης Σωτηρίου.
Η επέμβαση πραγματοποιήθηκε από τον ιατρό, κ. Νίκο Ζερβάκη, σε συνεργασία με το ιατρικό τιμ των Κρητικών.
Ο αθλητής, αναμένεται να πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο αύριο, Σάββατο (18/7). Μετά το πέρας μιας εβδομάδας θα αρχίσει πρόγραμμα αποκατάστασης και αναμένεται να είναι έτοιμος στα πρώτα στάδια της προετοιμασίας.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος