Ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιώργος Σίμος, σχολίασε στην κάμερα του ΟΦΗ TV όσα συνέβησαν στην αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα, στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος.
Ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιώργος Σίμος, σχολίασε στην κάμερα του ΟΦΗ TV όσα συνέβησαν στην αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα, στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος.
Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ