Ο Απόστολος Μάντζιος, είναι ο νέος προπονητής του Άρη και κρατάει από σήμερα τα «κλειδιά» της ομάδας στα χέρια του.
Το πρωί πραγματοποίησε την πρώτη του προπόνηση στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου.
Στην προπόνηση που ακολούθησε, εκτός του τραυματία Εμάνουελ Σάκιτς ο οποίος έχει κάταγμα του 5ου μετακαρπίου στο αριστερό χέρι, όλοι οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές συμμετείχαν κανονικά.
Όσοι αγωνίστηκαν στο παιχνίδι στο Βόλο ακολούθησαν πρόγραμμα αποφόρτισης, ενώ οι υπόλοιποι προπονήθηκαν σε υψηλούς ρυθμούς με το πρόγραμμα να επικεντρώνεται στην τακτική (επιθετικό κομμάτι).

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027