Στην Αθήνα έφθασε λίγο μετά της 12:00 το μεσημέρι η Ομόνοια, ενόψει της αναμέτρησης με τον Ολυμπιακό για τα play off του Champions League.
Το απόγευμα οι ποδοσφαιριστές της Κυπριακής ομάδας θα πραγματοποιήσουν την τελευταία τους προπόνηση στο Γεώργιος Καραϊσκάκης, ενώ νωρίτερα ο Χένινγκ Μπεργκ θα μιλήσει στα ΜΜΕ για το εν λόγω παιχνίδι.
Η αποστολή της Ομόνοιας:
Κίκο, Λουφτνερ, Χούμποτσαν, Λέζιακς, Λανγκ, Παναγιώτου, Κούσουλος, Μαυρίας, Βίτορ Γκόμες, Τζόρντι Γκόμεθ, Τζιωνή, Χαραλάμπους, Σενέ, Μποτεάκ, Παπουλής, Ντούρις, Τιάγκο, Λοϊζου, Κακουλλής, Ασαντέ.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027