Την παραίτηση του από την θέση του τεχνικού διευθυντή στον Άρη, υπέβαλε ο Άγγελος Χαριστέας.
Ο μέχρι πρότινος τεχνικός διευθυντής των Θεσσαλονικιών υπέβαλε την παραίτησή του μετά τον αποκλεισμό από την Κόλος Κοβαλίβκα, ωστόσο δεν είχε γίνει αποδεχτεί.
Ο Άγγελος Χαριστέας όμως σήμερα ενημέρωσε τον Θεόδωρο Καρυπίδη, ότι η παραίτησή του από τα καθήκοντα του τεχνικού διευθυντή είναι οριστική.
Αναλυτικά η ανάρτηση του Χαριστέα:
”Ευχαριστώ για όλα τον Άρη, υπέβαλλα την παραίτηση μου στην ΠΑΕ Άρης. Καλή επιτυχία στον Άρη μέσα από την καρδιά μου”.


Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027