Την απόκτηση του Ματέο Γκαρσία, ανακοίνωσε και επίσημα ο Άρης, με τον Αργεντινό να υπογράφει τετραετές συμβόλαιο.
Ο Γκαρσία μετά από ένα χρόνο απουσίας όπου αγωνίσθηκε με τον Ερυθρό Αστέρα, επιστρέφει στα κιτρινόμαυρα με σκοπό να βοηθήσει τα μέγιστα.
Η ανακοίνωση:
Ο Mateo Ezequiel Garcia είναι εδώ! Επέστρεψε και φόρεσε ξανά τα αγαπημένα του κιτρινόμαυρα. Ήταν γραφτό της μοίρας να γίνει έτσι…
Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Mateo Ezequiel Garcia.
Ο 24χρονος Αργεντινός εξτρέμ (γεννήθηκε στις 10 Σεπτεμβρίου 1996), που μέχρι πρότινος αγωνίζονταν στον Ερυθρό Αστέρα, υπέγραψε τετραετές συμβόλαιο με την ομάδα μας.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος