Ο Ολυμπιακός φέρεται να είναι κοντά στην απόκτηση του Αρμίντο Μπρούμα, καθώς σύμφωνα με Ολλανδικά δημοσιεύματα, οι ερυθρόλευκοι έχουν συμφωνήσει σε όλα με τον 25χρονο εξτρέμ, ο οποίος θα μετακομίσει στο λιμάνι με τη μορφή δανεισμού για έναν χρόνο από την Αϊντχόφε.
Ο Μπρούμα αγωνίζεται στην θέση των εξτρέμ, ενώ αναμένεται τις επόμενες να έρθει στην Αθήνα ώστε να περάσει τις απαιτούμενες ιατρικές εξετάσεις και να υπογράψει με τον Ολυμπιακό.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ