Παρουσία του Υφυπουργού Ανάπτυξης, Μάξιμου Σενετάκη, της διοίκησης της 7ης ΥΠΕ Κρήτης , βουλευτών της Κρήτης, του Προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου, των διοικήσεων των νοσοκομείων του Ηρακλείου αλλά και γιατρών και των εργαζομένων έγινε η κοπή της βασιλόπιτας στη ΔΥΠΕ Κρήτης.
Η καθιερωμένη εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας πραγματοποιήθηκε στις 12 το μεσημέρι της Παρασκευής 19 Ιανουαρίου 2024.00, η καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Διοίκησης στην 7η Υγειονομική Περιφέρεια Κρήτης.
Σε δηλώσεις του, ο Πρόεδρος της ΔΥΠΕ, Νεκτάριος Παπαβασιλείου ευχαρίστησε τον κ. Σενετάκη, τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης, και όσους παρευρέθηκαν στην εκδήλωση.
Δείτε το βίντεο:



Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Με Jazz μελωδίες και με «Με Jazz διάθεση»- Στο Cafe – Restaurant «Πλάτανος» με τη διοργάνωση της ΔΕΠΑΝΑΛ Α.Ε.
Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης: Ο Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης ήταν αίτημα των αυτοδιοικητικών και συνιστά μεγάλη θεσμική τομή
Ελένη Βατσινά: Η γνώση δεν μπορεί να είναι προνόμιο – Ο ρόλος και οι προκλήσεις των Κέντρων Ξένων Γλωσσών