Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για το αυριανό ντέρμπι «αιωνίων» που θα διεξαχθεί στο Ολυμπιακό Στάδιο.
Οι Πράσινοι έκαναν προθέρμανση, συνέχισαν με κορόιδο και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι στο μισό γήπεδο. Θεραπεία ακολούθησαν οι Νάγκι, Εμμανουηλίδης, Μαυρομμάτης. Με την ολοκλήρωση της προπόνησης ο Αγιούμπ αισθάνθηκε ενοχλήσεις και αποκλείστηκε από την αποστολή.
Οι 20 ποδοσφαιριστές που πήρε ο Γιώργος Δώνης στην αποστολή είναι:


Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ