Οι “κιτρινόμαυροι” μετά το φιλικό παιχνίδι της Κυριακής με τον Ηρόδοτο χθες απόλαυσαν το ρεπό του και σήμερα επέστρεψαν αρκετά ευδιάθετοι στις προπονήσεις. Νωρίς το πρωί στις εγκαταστάσεις του Παγκρητίου σταδίου εκτέλεσαν σε γκρουπ πρόγραμμα το οποίο είχε ετοιμάσει το τεχνικό Team.
Συγκεκριμένα, το τεχνικό επιτελείο χώρισε τους παίκτες σε υποομάδες και καθεμία από αυτές δούλεψαν πάνω σε διαφορετικά τεχνικά σημεία ή σε κομμάτια φυσικής κατάστασης.
Ατομικά προπονήθηκαν οι Bote, Σαρρής, Πατρινός, Καπουράνης και Μπουρσέλης.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ