Στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου προπονήθηκαν σήμερα το πρωί οι ποδοσφαιριστές του Άρη ενόψει της αναμέτρησης του ερχόμενου Σαββάτου με τον Απόλλωνα Σμύρνης στο Εθνικό Στάδιο Ιωαννίνων «οι Ζωσιμάδες» (17/10, 18:15), στο πλαίσιο της 5ης Αγωνιστικής του πρωταθλήματος Super League Interwetten της αγωνιστικής περιόδου 2020-2021.
Το σημερινό πρόγραμμα (η προπόνηση ολοκληρώθηκε χωρίς προβλήματα) περιελάβανε επιθετική ανάπτυξη και τακτική, παιχνίδια μεταβιβάσεων και στατικές φάσεις.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ