Στο πρωτάθλημα της Τουρκίας θα συνεχίσει την καριέρα του ο Μεριά και πιο συγκεκριμένα στην Ρίζεσπορ, όντας δανεικός από τον Ολυμπιακό.
Πέρσι η σεζόν τον βρήκε να φορά τη φανέλα της Κασίμπασα, μετά τον δανεισμό του τον Ιανουάριο, η φετινή χρονιά τον βρίσκει στα χρώματα της Ρίζεσπορ.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ