Ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Κυριακής (21/6) η πρώτη προπόνηση της ομάδας του ΟΦΗ μετά από το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ.
Ο Γιώργος Κουτρουμπής προπονήθηκε κανονικά, ενώ ο Νίκος Μαρινάκης ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα, λόγω των γνωστών ενοχλήσεων στο γόνατο. Ο Κοσμάς Τσιλιανίδης έκανε θεραπεία και πρόγραμμα αποκατάστασης και ο Γιάννης Δερμιτζάκης έκανε θεραπεία. Ο Felipe Souza συνέχισε για μια ακόμη ημέρα ατομικό πρόγραμμα.
Όσοι ποδοσφαιριστές των Κρητικών αγωνίστηκαν στο ματς με τον ΠΑΟΚ ακολούθησαν πρόγραμμα αποκατάστασης, ενώ το πρόγραμμα για τους υπόλοιπους περιελάμβανε άσκηση μεταβιβάσεων, παιχνίδι κατοχής και αγωνιστικό παιχνίδι.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος