Για δεύτερη ημέρα οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού προπονήθηκαν υπό τις οδηγίες του Σωτήρη Συλαϊδόπουλου. Το πρόγραμμα της Τρίτης περιελάβανε ασκήσεις στο γυμναστήριο, ασκήσεις κατοχής μπάλας και παιχνίδι στο μισό γήπεδο.
Στο πρώτο μέρος του προγράμματος συμμετείχε ο Γιασίν Αγιούμπ, ο οποίος ξεπέρασε τον τραυματισμό του. Σε ατομικό πρόγραμμα παρέμειναν οι Βιγιαφάνιες, Μαουρίσιο, Ιωαννίδης, Χατζηθεοδωρίδης και κλινήρης ο Αντονίτο. Απουσίασαν οι διεθνείς Κουρμπέλης, Διούδης, Μπουζούκης, Εμμανουηλίδης, Ξενόπουλος.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ