Οι οργανωμένοι οπαδοί της Ξάνθης μέσο ανακοίνωσης έκανε γνωστό, την απαγόρευση των οπαδών της ομάδας να παρακολουθήσουν την αναμέτρηση με τον Ατρόμητο εκτός γηπέδου από γιγαντοοθόνη.
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ XanthiFans
Το σύμπαν τελικά κάπου τελειώνει κάτι άλλο όμως, ΠΟΥΘΕΝΑ. Ενημερώνουμε το φίλαθλο κοινό της πόλης πως η Διοργανώτρια Αρχή ( ; ) του πρωταθλήματος και το Α.Τ. Ξάνθης απαγορεύουν στον κόσμο της ΑΟΞ να παρακολουθήσει τον αγώνα έξω από το γήπεδο παρ’ όλα τα μέτρα προστασίας που έχουμε λάβει εμείς οι ίδιοι. Ίσως αν κάναμε ιδιωτικό πάρτι σε βίλα ή σε πάρκο να μην υπήρχε κάποιο πρόβλημα όμως το να παρακολουθήσουμε 200 άτομα έναν αγώνα σε ένα ανοιχτό πάρκινγκ 3.500 θέσεων είναι υγειονομική ”βόμβα”. ΥΓ)ΤΗΝ ΞΑΝΘΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΡΙΧΝΕΤΕ ΠΟΤΕ ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ:

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος