Ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης (24/6) η προπόνηση της ομάδας του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, με την οποία συνεχίστηκε η προετοιμασία για το εντός έδρας ματς του Σαββάτου (27/6. 21:30) με τον Παναθηναϊκό.
Ο Νίκος Μαρινάκης ανέβασε στροφές και συμμετείχε σε μέρος της προπόνησης. Ο Κοσμάς Τσιλιανίδης έκανε θεραπεία και πρόγραμμα αποκατάστασης, ο Γιάννης Δερμιτζάκης ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα, όπως και ο Felipe Souza.
Η σημερινή προπόνηση ήταν δομημένη γύρω από ασκήσεις κινητικότητας, ασκήσεις μεταβιβάσεων, ασκήσεις σε μικρούς χώρους και τελικό παιχνίδι.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος