Το ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών επέκρινε σήμερα την Ουκρανία χαρακτηρίζοντάς την «άθεη», «άγρια» και «ανήθικη» για την επιδρομή που πραγματοποίησε η ουκρανική υπηρεσία ασφαλείας σε ένα παλιό ορθόδοξο χριστιανικό μοναστήρι του Κιέβου.
Η ουκρανική υπηρεσία ασφαλείας SBU και η αστυνομία πραγματοποίησαν επιδρομή στο μοναστηριακό συγκρότημα της Λαύρας των Σπηλαίων του Κιέβου χθες, Τρίτη, το πρωί, στο πλαίσιο επιχειρήσεων για την αντιμετώπιση ύποπτων «ανατρεπτικών δραστηριοτήτων από ρωσικές ειδικές υπηρεσίες», ανακοίνωσε η SBU.
Το μοναστήρι είναι ένας πολιτιστικός θησαυρός της Ουκρανίας και η έδρα της υποστηριζόμενης από τη Ρωσία πτέρυγας της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας που υπάγεται στο Πατριαρχείο της Μόσχας.
Η εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα δήλωσε πως δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία για την επιδρομή και συνέκρινε το «καθεστώς του Κιέβου» με τον Βάκχο, τον μυθολογικό θεό του κρασιού, το όνομα του οποίου συνδέεται συχνά στη ρωσική γλώσσα με την ανηθικότητα, το χάος και το ξεφάντωμα.
«Πρόκειται απλώς για κάποιου είδους εντελώς άθεης βακχικής εκδήλωσης. Δεν υπάρχει δικαιολογία ούτε εξήγηση γι’ αυτό. Και δεν μπορεί να υπάρξει», δήλωσε η Ζαχάροβα στο ραδιοσταθμό Sputnik.
«Είναι ένα άλλο μέρος των απολύτως ανήθικων και άγριων ενεργειών του καθεστώτος του Κιέβου», πρόσθεσε.
Η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία είχε υποστηρίξει χθες, Τρίτη, πως η έρευνα ήταν μια «πράξη εκφοβισμού».
ΑΠΕ-ΜΠΕ

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες από τον διπλό σεισμό των 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
ΗΠΑ και Ιράν υπέγραψαν συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου
Κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή μετά την κατάρριψη αμερικανικού Apache – Πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν και ιρανική απάντηση