Με τον πρέσβη των ΗΠΑ και υποψήφιο Υπουργού Εξωτερικών με αρμοδιότητα την Ενέργεια, καλό φίλο, Τζέφρι Πάιατ, εδώ και καιρό μας ένωσε η αγάπη για τα σπορ και κυρίως για το ποδήλατο.
Τα κοινά ενδιαφέροντα μάς βοήθησαν να προωθήσουμε ακόμα πιο παραγωγικά τις διμερείς σχέσεις των χωρών μας στον αθλητισμό και είμαι βαθιά ικανοποιημένος και υποχρεωμένος για την αμέριστη στήριξή του, την παρουσία του στο Ηράκλειο και τα κολακευτικά του λόγια σε ότι αφορά στη διοργάνωση του ΔΕΗ Διεθνούς Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας.
Αντιλήφθηκε αμέσως ότι η αναβίωση του Αγώνα σε τόσο υψηλό επίπεδο θα βοηθήσει την Ελλάδα όχι μόνο σε αγωνιστικό επίπεδο, αλλά κυρίως σε επίπεδο κοινωνικής συνείδησης για τη χρησιμότητα και την αναγκαιότητα του ποδηλάτου ως μέσου βιώσιμης κινητικότητας.
Είναι λάτρης της χώρας μας και θα αφήσει σε λίγες ημέρες την πρεσβεία ως «πρεσβευτής» πια της Ελλάδας στις ΗΠΑ. Όπου σταθεί κι όπου βρεθεί μιλάει με τα καλύτερα λόγια για τον τόπο μας και τις προοπτικές ανάπτυξής του.
Φίλε Τζέφρι, σε ευχαριστούμε πολύ".



Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027