Θετικός στο κορονοϊό βρέθηκε ποδοσφαιριστής του Απόλλωνα Σμύρνης, με την ομάδα ωστόσο να μην κάνει γνωστό το όνομα του ποδοσφαιριστή.
Η ανακοίνωση:
Θετικό στον COVID-19 είναι το δείγμα ποδοσφαιριστή του Απόλλωνα Σμύρνης, μετά τις εξετάσεις, στις οποίες υποβλήθηκε. Τέθηκαν ήδη σε εφαρμογή οι προβλεπόμενες από το υγειονομικό πρωτόκολλο, διαδικασίες. Για προληπτικούς λόγους, αναβλήθηκε η σημερινή προπόνηση.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ