Στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου προπονήθηκαν και σήμερα το πρωί οι ποδοσφαιριστές του Άρη ενόψει της αναμέτρησης της Παρασκευής με τη Λαμία στο Κλεάνθης Βικελίδης (11/09, 18:15), στο πλαίσιο της 1ης Αγωνιστικής.
Το σημερινό πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις συντονισμού και τακτική.
Αύριο, Πέμπτη, οι ποδοσφαιριστές των κιτρινόμαυρων θα προπονηθούν το απόγευμα στο «Δασυγένειο», ολοκληρώνοντας την προετοιμασία τους για την αναμέτρηση με την ομάδα της Φθιώτιδας.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος