Την περίπτωση του Απόστολου Μαρτίνη φέρεται να εξετάζει ο Άρης, για την ενίσχυση της θέσης του αριστερού μπακ.
Το συμβόλαιο του νεαρού ποδοσφαιριστή με τον Ολυμπιακό λήγει τον Ιανουάριο, ωστόσο επειδή δεν είναι στα πλάνα του Πέδρο Μαρτίνς, μπορεί να γίνει από τώρα η λύση συμβολαίου.
Έχει αγωνισθεί με τον Ολυμπιακό την περίοδο 2018-19, όπου έπαιξε 90 λεπτά στον αγώνα κυπέλλου με τον Άρη Αβάτου, ενώ αγωνίστηκε δυο λεπτά στα πλέι οφ ως αλλαγή κόντρα στον ΟΦΗ, ενώ ήταν στον πάγκο κόντρα στον Άρη στο Κλεάνθης Βικελίδης πάλι για τα πλέι οφ.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος