Ο Μαρκ Ασίγκμπα πριν λίγες εβδομάδες αποτελούσε παρελθόν από την Λαμία, ενώ ήταν σε συζητήσεις με την Παναχαϊκή.
Ωστόσο οι δυο μεριές δεν τα βρήκανε, με αποτέλεσμα ο Γκανέζος αμυντικός να επιστρέψει στην Λαμία.
Η ανακοίνωση:
Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ 1964 ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με τον 30χρονο Γκανέζο αμυντικό, Μαρκ Ασίγκμπα. O Μαρκ τα τρία προηγούμενα χρόνια αγωνιζόταν με τη φανέλα της ομάδας μας καταγράφοντας 53 συμμετοχές στο πρωτάθλημα της Super League.
Τον καλωσορίζουμε για 4η συνεχόμενη χρονιά στην ομάδα μας και του ευχόμαστε ακόμη περισσότερες επιτυχίες!

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος