Τις τελευταίες ώρες ο ΟΦΗ έχει προσαρμόσει τα πλάνα του για την απόκτηση του Θανάση Ανδρούτσου και Κωνσταντίνου Μπαλογιάννη.
Οι δυο παίκτες ανήκουν στο ρόστερ του Ολυμπιακού και του ΠΑΟΚ, με τους κρητικούς να θέλουν την απόκτηση των δυο ποδοσφαιριστών ως ελεύθερους και όχι σαν δανεικούς.
Ο Ανδρούτσος την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο αγωνίσθηκε στον Ατρόμητο με την μορφή δανεισμού από Ολυμπιακό, σημειώνοντας 31 συμμετοχές και τέσσερα γκολ.
Ο Κωνσταντίνος Μπαλογιάννης αγωνίσθηκε στον νεοφώτιστο ΝΠΣ Βόλο, έχοντας στο ενεργητικό του 26 συμμετοχές.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης