Με την πρωινή προπόνηση, που έγινε στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου, ολοκληρώθηκε σήμερα η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του ΑΡΗ για το αυριανό εντός έδρας παιχνίδι με τον Ολυμπιακό (08/07, 19:15), στο πλαίσιο της 7ης Αγωνιστικής (Play Off) του πρωταθλήματος της Super League της αγωνιστικής περιόδου 2019-2020.
Η τεχνική ηγεσία της ομάδας μας έχει καλέσει όλους τους ποδοσφαιριστές να βρίσκονται αύριο στο Κλεάνθης Βικελίδης.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος