Με τη μεσημεριανή προπόνηση της Τρίτης ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για το αυριανό παιχνίδι play offs με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Νάγκι, Αγιούμπ, Βέλεθ, Εμμανουηλίδης, Μαυρομμάτης, ενώ οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση και ολοκλήρωσαν με διπλό στο μισό γήπεδο.
Μετά το τέλος της προπόνησης ο Γιώργος Δώνης ανακοίνωσε την αποστολή για τον αγώνα. Σε αυτή δεν μετέχει ο Δημήτρης Κουρμπέλης, ο οποίος συμπλήρωσε τέσσερις κίτρινες κάρτες, ενώ για πρώτη φορά συμπεριλήφθηκε ο Κρίστιαν Άντερσον Κόναν.


Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος