Στο νοσοκομείο Αλεξάνδρα μεταφέρθηκε χθες, την Κυριακή 5 Νοεμβρίου, η βουλευτής της ΝΔ, Ντόρα Μπακογιάννη.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η κ. Μπακογιάννη ένιωσε μία ζάλη, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αλεξάνδρα για αξονική ενώ έχει γυρίσει ήδη στο σπίτι της.
Δεν πρόκειται για κάτι ανησυχητικό και η κ. Μπακογιάννη αναρρώνει στο σπίτι της.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Ένα ακόμη εργατικό δυστύχημα – Η απορρύθμιση, η αποδυνάμωση των ελεγκτικών μηχανισμών και η εντατικοποίηση σκοτώνουν
Η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Ηρακλείου διαψεύδει συμφωνία για δομή μεταναστών στις Μαλάδες – «Δεν υπογράψαμε, ούτε θα υπογράψουμε» (vid)
Παραπληροφόρηση από τον ΠΟΥ για να στηρίξει ότι δεν υπάρχει κατανάλωση κρασιού χωρίς κίνδυνο για την υγεία