Παίκτη της Νότιγχαμ Φόρεστ είναι και επίσημα ο Μιγκέλ Άνχελ Γκερέρο, με τους Άγγλους να ανακοινώνουν και επίσημα την απόκτηση του Ισπανού μέσου από τον Ολυμπιακό.
Την περυσινή σεζόν (2019-2020) πέτυχε 2 γκολ σε 14 ματς στην Super League, 2 γκολ σε ισάριθμα ματς του κυπέλλου και 2 σε 11 ματς Champions League με τον Ολυμπιακό, ενώ με τη Λεγκανές είχε 1 γκολ σε 13 ματς στο πρωτάθλημα.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης