Το Σάββατο (05.09) ο ΠΑΟΚ δίνει το τελευταίο του τεστ πριν την έναρξη της Super League κόντρα στον Παναθηναϊκό στην Αθήνα. Η προετοιμασία για το παιχνίδι ολοκληρώθηκε το πρωί της Παρασκευής (04.09) στη Νέα Μεσημβρία.
H προπόνηση ήταν χαμηλότερης έντασης σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες και περιελάμβανε δρομικές ασκήσεις, παιχνίδια ταχύτητας αντίδρασης, rondo και οικογενειακό δίτερμα με μπερδεμένες θέσεις.
Οι Ντόουγκλας Αουγκούστο και Ροντρίγκο Σοάρες ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα, ενώ οι Δημήτρης Πέλκας και Ομάρ Ελ Καντουρί δεν θα ταξιδέψουν στην Αθήνα για το φιλικό με τον Παναθηναϊκό για λόγους αποφόρτισης.
Ο Λέο Μάτος επέστρεψε από τη Βραζιλία, υποβλήθηκε σήμερα το πρωί σε τεστ για τον Covid-19 και μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα θα κάνει προπόνηση μόνος σε διαφορετική ώρα από το υπόλοιπο γκρουπ.
Αναλυτικά οι 18 παίκτες που θα έχει στη διάθεσή του ο Αμπέλ Φερέιερα είναι οι:
Ζίβκοβιτς, Ρέι, Βαρέλα, Μιχόγεβιτς, Κρέσπο, Παναγιώτου, Κουλιεράκης, Ζαμπά, Λύρατζης, Μπίσεσβαρ, Τάχατος, Νινούα, Εσίτι, Σβαμπ, Βρακάς, Σφιντέρσκι, Άκπομ και Κούτσιας.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης