Στην προσπάθεια των παικτών του, αλλά και της νευρικότητας της ομάδας του στάθηκε ο Γιώργος Σίμος, στις δηλώσεις του στην κάμερα της NOVA, μετά την ισοπαλία με τον Παναιτωλικό στο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην κάμερα της NOVA:
«Έγινε μια δυνατή προσπάθεια αλλά υπήρχε μια ανεξήγητη νευρικότητα, ίσως επειδή ήταν πρεμιέρα, ίσως επειδή έρχεται το ευρωπαϊκό ματς.
Κρατάω την προσπάθεια των παικτών».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος