Με την απογευματινή προπόνηση του Σαββάτου ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Ατρομήτου για την 1η αγωνιστική της Super League Interwetten με αντίπαλο το Βόλο στο Περιστέρι.
Μετά το τέλος της προπόνησης ο Νταμίρ Κάναντι ανακοίνωσε την πρώτη επίσημη αποστολή της χρονιάς.
Από την αποστολή απουσιάζει ο Γκαλβάο που συνέχισε το πρόγραμμα θεραπείας, ο Οικονομίδης που ακολουθεί πρόγραμμα φυσικής κατάστασης και ένταξης με την υπόλοιπη ομάδα και οι Βέλλιος και Μπουσούλατζιτς για λόγους τακτικής.
Οι παίκτες που δεν βρίσκονται στην αποστολή θα προπονηθούν το πρωί της Κυριακής υπό τις οδηγίες του γυμναστή αποκατάστασης, Γιώργου Πήδουλα.
Την αποτελούν οι εξής 20 ποδοσφαιριστές: Μανδάς, Γιαννιώτης, Γκάλο, Γούτας, Τομάσεβιτς, Κιβρακίδης, Ούμπιδες, Ρισβάνης, Ραμπέγιο, Γιακουμάκης, Σάλομον, Μουνίθ, Νταβιώτης, Αγκάγιεφ, Μανούσος, Κωτσόπουλος, Νάτσος, Χαρίσης, Ενσικουλού και Στρούγγης.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος