Ευχαριστημένος και περήφανος από τους παίκτες του έμεινε ο Γιώργος Σίμος, μετά την ισοπαλία με τον Ατρόμητο για την 3η αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Ο προπονητής των κρητικών στις δηλώσεις του στην συνέντευξη τύπου μετά το τέλος του παιχνιδιού εξέφρασε την ικανοποίηση του για την αγωνιστική απόδοση των ποδοσφαιριστών του.
Αναλυτικά τα όσα είπε ο Γιώργος Σίμος και ο Αντριάν Σαρδινέρο στην συνέντευξη τύπου:

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος