Στις 22/09/1968 ο ΟΦΗ, έχοντας πάρει την άνοδο στην Α’ Εθνική για πρώτη φορά στην ιστορία του στο τέλος της σεζόν 1967-68, έδωσε τον πρώτο του αγώνα στην μεγάλη κατηγορία, με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ.
Ο αγώνας έγινε στο γήπεδο της Τούμπας, όπου οι γηπεδούχοι επικράτησαν με σκορ 4-1. Το μοναδικό γκολ της ομάδας μας στην αναμέτρηση πέτυχε στο 60ο λεπτό ο Καρακυριάκος, ενώ για τον «δικέφαλο» σκόραραν οι Κούδας (33’, 36’), Ασλανίδης (44’) και Λάζος (89).

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος