Καιρό έχουμε να δούμε φιλάθλους στα ελληνικά γήπεδα λόγω κορονοϊού, όμως αυτό μπορεί να αλλάξει μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα.
Σύμφωνα με τη «Δίκη στο OPEN», η Κυβέρνηση εξετάζει το σχέδιο για παρουσία φιλάθλων στα γήπεδα της Super League Interwetten σε ποσοστό 20%-30%, όμως σε περιοχές που δεν υπάρχει έξαρση κρουσμάτων κορονοϊού.
Αν τελικά αποφασίσει να πορευτεί με αυτό το πλάνο, θα έχουν κόσμο τα γήπεδα εκείνων των περιοχών, όχι όμως και αυτά που βρίσκονται στην Αττική, η οποία δοκιμάζεται έντονα από τη νόσο covid-19.
Πηγή: gazzetta.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος