Μια πρωτοφανή στα ιατρικά χρονικά περίπτωση ενός άνδρα εντόπισαν ερευνητές στην Ολλανδία.
Ένας άνδρας σε ηλικία 72 ετών θεωρείται ως ο μακροβιότερος ασθενής που έχει μολυνθεί με κορωνοϊό. Ο άνδρας μπήκε στο νοσοκομείο τον Φεβρουάριο του 2022 και δεν κατάφερε να ξεπεράσει ποτέ την ασθένεια.
Η επί 20 μηνών μάχη του με τον κορωνοϊό είναι η πιο μακρά καταγεγραμμένη ασθένεια από τον Covid 19 που έχει καταγραφεί με τους επιστήμονες να ετοιμάζονται να παρουσιάσουν το μοναδικό περιστατικό στην Βαρκελώνη την επόμενη εβδομάδα σε ιατρικό συνέδριο.
Σύμφωνα με το περιοδικό Time ο ασθενής, του οποίου το όνομα δεν ανακοινώθηκε, έπασχε από ασθένεια του αίματος, εμβολιάστηκε αρκετές φορές, αλλά το ανοσοποιητικό του σύστημα δεν μπόρεσε να παράγει ποτέ αρκετά λευκά αιμοσφαίρια ή αντισώματα για να καταπολεμήσει τον ιό.
Προσβλήθηκε από 50 μεταλλάξεις, όπως εξηγούν ερευνητές, και στη συνέχεια ο ιός έμεινε στο σώμα του και δημιούργησε μια μοναδική υπερ-παραλλαγή, όμως δεν έχουν προκύψει στοιχεία πως μετέδωσε τον ιό σε άλλα άτομα.
Ο άνδρας χρειάστηκε να εισαχθεί στο νοσοκομείο αρκετές φορές, καθώς αντιμετώπιζε επί 613 ημέρες συμπτώματα.
Πηγή: hellasjournal.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες από τον διπλό σεισμό των 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
ΗΠΑ και Ιράν υπέγραψαν συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου
Κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή μετά την κατάρριψη αμερικανικού Apache – Πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν και ιρανική απάντηση