Tην πρώτη του προπόνηση στα «ασπρόμαυρα» πραγματοποίησε το μεσημέρι της Πέμπτης (2/7) το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας του ΟΦΗ, Abdul Rahman Oues.
Ο 22χρονος ποδοσφαιριστής ξεναγήθηκε στους χώρους του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου και είχε την ευκαιρία να γνωρίσει το προπονητικό επιτελείο και τους συμπαίκτες του.
Ο Lisandro Semedo ακολούθησε θεραπεία και πρόγραμμα αποκατάστασης, όπως και ο Κοσμάς Τσιλιανίδης, ενώ ο Felipe Souza συνέχισε το ατομικό του πρόγραμμα.
Η σημερινή προπόνηση διεξήχθη σε δυο γκρουπ. Όσοι αγωνίστηκαν στο χθεσινό ματς, ακολούθησαν πρόγραμμα αποκατάστασης. Οι υπόλοιποι έκαναν ασκήσεις κινητικότητας και παιχνίδι σε μικρούς χώρους.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027