Τρεις… παλιοί γνώριμοι ενσωματώθηκαν στο πρόγραμμα προπονήσεων του Παναθηναϊκού. Πρόκειται για τους Δημήτρη Εμμανουηλίδη, Φάνη Μαυρομμάτη, Νίκο Βέργο, ο δανεισμός των οποίων ολοκληρώθηκε. Εμμανουηλίδης και Μαυρομμάτης ακολούθησαν θεραπεία λόγω τραυματισμού ενώ ο Βέργος συμμετείχε σε όλο το πρόγραμμα.
Όσοι έπαιξαν βασικοί στον αγώνα με τον Άρη έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με ασκήσεις τακτικής και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι στο μισό γήπεδο. Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Νάγκι.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος