Σύμφωνα με Σέρβικα ΜΜΕ, ο Ματέο Γκαρσία πρέπει να θεωρείται παίκτη τους Άρη, καθώς συμφώνησε στην πρόταση ο Ερυθρός Αστέρας.
Όπως αναφέρουν, ο Ερυθρός Αστέρας θα κερδίσει περίπου 1.300.000 ευρώ, ενώ θα κρατήσει και το 50% των δικαιωμάτων του ποδοσφαιριστή σε ενδεχόμενη πώλησή του από τον Άρη.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ