Το επόμενο πρωινό μετά το χθεσινό φιλικό κόντρα στον Αλμυρό, βρήκε τους ποδοσφαιριστές του Εργοτέλη στις εγκαταστάσεις του Παγκρητίου για προπόνηση.
Το πρόγραμμα σήμερα πραγματοποιήθηκε σε δύο γκρουπ. Πιο συγκεκριμένα οι παίκτες που αγωνίστηκαν στο χθεσινό παιχνίδι για παραπάνω από εβδομήντα λεπτά έκαναν πρόγραμμα αποκατάστασης ενώ οι υπόλοιποι ανέβασαν ρυθμούς πραγματοποιώντας παιχνίδια περιορισμένου χρόνου και χώρου. Ατομικό πρόγραμμα συνέχισε μόνο ο Bote.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ