Εξιτήριο από το νοσοκομείο του Μπενέσοφ πήρε σήμερα (9/10) ο Αντονίν Πανένκα, σύμφωνα με την ενημέρωση που παρέχει η Μποέμιανς Πράγας. Ο θρυλικός Τσέχος άσος προσβλήθηκε από κορονοϊό και εισήχθη την Τετάρτη (7/10) στην εντατική, με την κατάστασή του να χαρακτηρίζεται σοβαρή.
Στο μεσοδιάστημα, ο οργανισμός του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή, ηλικίας 71 ετών, αντέδρασε ικανοποιητικά και η κατάστασή του σταθεροποιήθηκε. Οι γιατροί του έδωσαν εξιτήριο, αν και θα χρειαστεί να παραμείνει σε σύστημα υποστήριξης της αναπνοής στο σπίτι του, στην Πράγα, υπό την επίβλεψη του προσωπικού του ιατρού.
ΑΠΕ – ΜΠΕ

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ