Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός τίμησε τα 50 χρόνια από την παρουσία των πρασίνων στον Κυπέλλου Πρωταθλητριών με αντίπαλο τον μεγάλο Άγιαξ.
Αναλυτικά τα όσα ανέφερε η ΠΑΕ:
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός τιμώντας τη συμπλήρωση 50 ετών από την παρουσία της ομάδας στον τελικό του Κυπέλλου Πρωταθλητριών, προσθέτει με χρύσα γράμματα στην προπονητική φανέλα την ημερομηνία του ιστορικού αγώνα με αντίπαλο τον Άγιαξ


Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ