Ανακοίνωση κατά της διαιτησίας εξέδωσε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός στο ημίχρονο της αναμέτρησης. Οι πράσινοι στην ανακοίνωση αναφέρθηκαν κυρίως στις αποφάσεις του διαιτητή Κομίνη.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Πόση ντροπή ακόμα θα αντέξουν οι φίλοι του Ολυμπιακού με αυτά τα απροκάλυπτα δώρα της διαιτησίας; Αν προσπαθούν με τέτοιο τρόπο να φτάσουν στο αήττητο, ας το χαίρονται πραγματικά.
Η διαιτησία του αποψινού αγώνα προκαλεί το κοινό φίλαθλο αίσθημα. Στις καθυστερήσεις του ημιχρόνου ο διαιτητής ανακαλύπτει φάουλ σε πέσιμο του Βαλμπουενά στον Ανουάρ και μέσω VAR το μετατρέπει σε πέναλτι! Νωρίτερα ο διαιτητής δεν βλέπει (;) το πάτημα του Μπα στον αστράγαλο του Ανουάρ, φάση που θα έπρεπε να δοθεί κίτρινη κάρτα και επομένως αποβολή του αμυνομένου (είχε ήδη μία κάρτα).».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος