Ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Κυριακής (5/7) η πρώτη προπόνηση της ομάδας του ΟΦΗ μετά το ματς με τον ΠΑΟΚ.
Ο Lisandro Semedo συμμετείχε σε μέρος του κανονικού προγράμματος, ο Κοσμάς Τσιλιανίδης έκανε θεραπεία και πρόγραμμα αποκατάστασης, ενώ ο Felipe Souza ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα.
Η σημερινή προπόνηση διεξήχθη σε δυο γκρουπ. Όσοι αγωνίστηκαν στο χθεσινό παιχνίδι, ακολούθησαν πρόγραμμα αποκατάστασης. Το πρόγραμμα για τους υπόλοιπους περιελάμβανε ασκήσεις κινητικότητας, παιχνίδια κατοχής και τελικό παιχνίδι σε μικρούς χώρους.
Πηγή: kritipress.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος