Μετά το ρεπό της Κυριακής οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού επέστρεψαν στις προπονήσεις με το βάρος να πέφτει και πάλι στην τακτική. Οι Πράσινοι ξεκίνησαν με ασκήσεις ενεργοποίησης, ακολούθησε παιχνίδι κυκλοφορίας της μπάλας και το μεγαλύτερο μέρος αναλώθηκε σε τακτική που αφορούσε κομμάτια του παιχνιδιού.
Ατομικό πρόγραμμα στο γήπεδο ακολούθησαν οι Βιγιαφάνιες, Πούγγουρας, Αλεξανδρόπουλος, ασκήσεις στο γυμναστήριο έκανε ο Αγιούμπ, σε θεραπεία υποβλήθηκε ο Χατζηθεοδωρίδης, ενώ ο Κουρμπέλης έμεινε στο ξενοδοχείο λόγω ίωσης.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος