Μετά το απαραίτητο 2μερο ρεπό λόγω της εορτής του δεκαπενταύγουστου οι ποδοσφαιριστές της ομάδας του Εργοτέλη επέστρεψαν πλήρως ξεκούραστοι και γεμάτοι ενέργεια στο γήπεδο.
Η επαναφορά στις προπονήσεις έγινε με απογευματινό πρόγραμμα που πραγματοποιήθηκε στο κεντρικό γήπεδο του Παγκρητίου σταδίου.
Μετά την καθιερωμένη προθέρμανση το κύριο μέρος περιείχε προπόνηση επιθετικής τακτικής στο επιθετικό τρίτο με τον προπονητή να δίνει κατευθύνσεις.
Ατομικό συνεχίζει ο Μαζουλουξής, ο Λούσι και ο Kwateng ενώ όλοι οι υπόλοιποι συμμετείχαν κανονικά στο πρόγραμμα.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ