Το πρόγραμμα του Δεκαπενταύγουστου για τους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού περιελάμβανε διπλή προπόνηση. Έτσι, το απόγευμα του Σαββάτου βρέθηκαν και πάλι στο «Γ. Καλαφάτης».
Οι Πράσινοι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με ασκήσεις κυκλοφορίας και ολοκλήρωσαν με διπλό σε μικρό χώρο. Από την μάχη των «κίτρινων» με τους «λευκούς» νικητές βγήκαν οι πρώτοι χάρη στα γκολ των Χατζηγιοβάνη και Μακέντα, ενώ για την άλλη ομάδα σκόραρε ο Καρλίτος.
Στο πρόγραμμα υπήρχαν και το απόγευμα αρκετοί απόντες. Οι Βιγιαφάνιες, Πούγγουρας και Αλεξανδρόπουλος ακολούθησαν ατομικό, ενώ οι Αγιούμπ, Κουρμπέλης, Χατζηθεοδωρίδης και Χατζηγιαννάκης έκαναν θεραπεία.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος