Με διπλή προπόνηση σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες (τόσο η πρωινή όσο και η απογευματινή προπόνηση διεξήχθησαν με ομίχλη) συνεχίστηκε σήμερα, ανήμερα του Δεκαπενταύγουστου, το βασικό στάδιο της προετοιμασίας της ομάδας του Άρη στα 3-5 Πηγάδια Νάουσας.
Στη διάρκεια της πρωινής προπόνησης οι ποδοσφαιριστές του Άρη δούλεψαν σε πρόγραμμα με ασκήσεις πρόληψης και ενδυνάμωσης, με ασκήσεις φυσικής κατάστασης με μπάλα, καθώς και τελειώματα, ενώ το απόγευμα με ασκήσεις τεχνικής και τακτικής.
Καινούργια πρόσωπα στις σημερινές προπονήσεις ήταν οι Λούκας Σάσα και Κριστιάν Γκανέα, οι οποίοι έφτασαν το πρωί στο αθλητικό κέντρο του Βερμίου.
Ο Παναγιώτης Σενγκέργκης, που υπέστη ελαφρύ διάστρεμμα ποδοκνημικής στη χθεσινή προπόνηση, ακολούθησε πρόγραμμα θεραπείας.
Τη σημερινή απογευματινή προπόνηση παρακολούθησε ο Υπεύθυνος κτιριακών εγκαταστάσεων και αθλητικών υποδομών της ΠΑΕ ΑΡΗΣ, Βαγγέλης Παντζαρτζίδης.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος