Μετά το ρεπό της Τρίτης οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού επανήλθαν στις προπονήσεις την Τετάρτη το πρωί.
Οι Πράσινοι έκαναν προθέρμανση, παιχνίδι σε μικρό χώρο και τακτική. Πρόγραμμα αποφόρτισης ακολούθησαν οι Σένκεφελντ, Χουάνκαρ, ατομικό ο Χατζηθεοδωρίδης και θεραπεία οι Αγιούμπ, Ιωαννίδης.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ