Την απόκτηση του Θανάση Μαργαρίτη ανακοίνωσε η Λαμία, προσθέτοντας στο ρόστερ της έναν νεαρό ποδοσφαιριστή.
Η ανακοίνωση:
Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ 1964 ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον 22χρονο (17/03/1997) ακραίο αμυντικό Θανάση Μαργαρίτη ο οποίος πέρυσι αγωνίστηκε στον Αστέρα Βλαχιώτη (στο πρώτο μισό της σεζόν) και στην Αταλάντη (στο δεύτερο μισό).
Τον καλωσορίζουμε και του ευχόμαστε πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας!

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ